Otsikko
Olen etsinyt tietoutta Analysis Serveristä ja OLAP-kuutioista. Löysin suomalaisen kirjakaupan sivuilta nipun kirjoja, jotka liittyvät tähän aiheeseen. Onkohan…

Kysytty

Moi, olen etsinyt tietoutta Analysis Serveristä ja OLAP-kuutioista. Löysin suomalaisen kirjakaupan sivuilta nipun kirjoja, jotka liittyvät tähän aiheeseen. Onkohan näitä kirjoja saatavissa jostakin suomen kirjastosta kaukolainaksi?
Ruble, David A.
Practical Analysis and Design for Client/Server and GUI Systems
Spofford, George Thomsen, E.
MDX Solutions
With Microsoft SQL Server Analysis Services
Jacobson, R.
SQL Server 2000 Analysis Step by Step
Gunderloy, Mike Sneath, Tim
SQL Server Developer's Guide to OLAP with Analysis Services
Benkovich, Mike etc. Graves, Chris
Professional SQL Server 2000 Data Warehousing with Analysis Services
Harinath, Sivakumar Quinn, Stephen R.
Professional SQL Server Analysis Services 2005 with MDX
Harinath, Sivakumar Spofford, George Webb, Christopher
MDX Solutions with Microsoft SQL Server Analysis Services 2005 and Hyperion Essbase

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti yhtäkään näistä luettelemistanne teoksista ei löydy Suomen korkeakoulukirjastoista taikka yleisistä kirjastoista.

Aihetta hieman sivuten, jonkin verran tietoa OLAP-kuutioista löytyy englanninkielisestä Wikipediasta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Olap

Tuon artikkelin lopussa on myös muutamia linkkejä, joista voi löytyä lisää tietoa aiheesta.