Otsikko
Olen etsinyt tarinaa 3 apinasta. Kysyin tarinaa Helsingin pääkirjaston tietopalvelusta, josta kerrottiin tarinan löytyvän kirjaston internet -palveluista…

Kysytty

Olen etsinyt tarinaa 3 apinasta. Kysyin tarinaa Helsingin pääkirjaston tietopalvelusta, josta kerrottiin tarinan löytyvän kirjaston internet -palveluista. Pyytäisin vinkkiä sen sijainnista, koska en löytänyt tarinaa, enkä selitystä sille.
Tarina lienee kiinalainen (?), sen opetus on "hear no evil, see no evil, speak no evil..".
Minkä tahansa kielinen versio kelpaisi tai tieto alkulähteestä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Meidän alamme keskustelulistoilla on taannoin käyty keskustelua tästä
aiheesta.
Osoite, josta nämä aihetta käsittelevät kirjoitukset löytyvät, on :
http://www.lib.hel.fi/cgi-bin/htdig-3.1.0b2/htsearch?config=syke-listat…

Pääset samaan paikkaan (jos linkki ei toimi)myös seuraavasti:
1. mene osoitteeseen :
http://www.lib.hel.fi/syke
2. valitse valikosta keskustelulistat
3. valitse näistä esim. tietopalvelulistan arkisto
4. sivun alareunassa on sanahaku-mahdollisuus
5. kirjoita tähän sana "kolme" ja valitse vaihtoehto "etsi kaikilta
listoilta"