Olen etsinyt reserviupseerikoulun (RUK) kurssin 45 kurssijulkaisua mutta en ole löytänyt. Onkohan sitä jostakin saatavissa lainaan. Tuo kurssi on alkanut…

Kysytty

Olen etsinyt reserviupseerikoulun (RUK) kurssin 45 kurssijulkaisua mutta en ole löytänyt. Onkohan sitä jostakin saatavissa lainaan. Tuo kurssi on alkanut talvisodan lopulla joko helmi tai maaliskuussa 1940.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Reserviupseerikurssin 45 (5.2.-27.4.1940) kurssijulkaisu löytyy ainakin Maanpuolustuskorkeakoulun pääkirjastolta Helsingistä. Pääkirjasto on avoin myös siviiliasiakkaille, tervetuloa! Mikäli olette pääkaupunkiseudun ulkopuolelta ettekä pääse itse paikalle, voitte pyytää myös lähintä kunnan/kaupunginkirjastoanne tekemään julkaisusta kaukolainatilauksen.

Maanpuolustuskorkeakoulun kirjaston www-sivut (sijainti, aukioloajat ym.): http://www.maanpuolustuskorkeakoulu.fi/kirjasto