Otsikko
Pyöriväsilmäinen kirja?

Kysytty

Olen etsinyt pitkään semmosta vanhaa lastenkirjaa. En muista nimeä tai kirjailiaa, ainoa muistikuva kirjasta oli että se liitty jotenkin eläimiin jotka olivat menossa nukkumaan ja kirjan kannessa oli joko pöllö tai karhu(en muista kumpi oli) jolla oli pyörivät silmät.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tamperelainen kollega taisi löytää vastauksen. Olisiko kyseessä unisilmät kirja? Tekijä Mike Peterkin. Kirjasampo.fi