Otsikko
Olen etsinyt Oscar Widen satua "Själviske jätten", Espoon kirjastoista, mutta mistään sitä ei löydy tekstimuodossa. sarjakuvamuodossa kylläkin. Mistä kyseisen…

Kysytty

Olen etsinyt Oscar Widen satua "Själviske jätten", Espoon kirjastoista, mutta mistään sitä ei löydy tekstimuodossa. sarjakuvamuodossa kylläkin. Mistä kyseisen kirjan saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satu löytyy tekstimuodossa Wilden teoksesta Rosor och lögner sivulta 55. Teos kuuluu kahdeksan Helmet-kirjaston valikoimiin.