Otsikko
Olen etsinyt oheisen linkin mukaista industrial arkkupöytää, mutta en kertakaikkiaan löydä sellaista mistään. http://2.bp.blogspot.com/-ysETIws3udo/T5a2CMy9ZfI…

Kysytty

Hei
Olen etsinyt oheisen linkin mukaista industrial arkkupöytää, mutta en kertakaikkiaan löydä sellaista mistään.
http://2.bp.blogspot.com/-ysETIws3udo/T5a2CMy9ZfI/AAAAAAAAAbg/unsvf4jPH…

Pöytä oli alkuvuodesta HobbyHallin valikoimissa ja olen ollut yhteydessä sekä heihin että pöydän maahantuojaan - tuloksetta. Osaisitteko neuvoa mistä tällaista voisi vielä etsiskellä? Tai vastaavia tuotteita? Kiitos! :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä, aivan samanlaista industrial arkkupöytää ei näy löytyvän netistä eikä Vintage kirjoista. Esim. Googlen kuvahaulla voi etsiä englannin sanoilla metal chest tai coffee trunk tables. Myös huutokaupoista, kuten huuto.net, nettihuuto.com, myyjaosta.com tai bukowskismarket.com voi yrittää etsiä. On myös mahdollista, että kyseinen malli tulee myöhemmin uudelleen HobbyHallin tuotevalikoimaan tai se voisi löytyä maahantuojan valikoimasta.