Olen etsinyt Karl Edward Wagnerin kirjaa nimeltä "Pimeys aaltoilee" (en ole aivan varma nimestä), joka on jatkoa aiemmin ilmestyneelle(muistaakseni 1992)…

Kysytty

Olen etsinyt Karl Edward Wagnerin kirjaa nimeltä "Pimeys aaltoilee" (en ole aivan varma nimestä), joka on jatkoa aiemmin ilmestyneelle(muistaakseni 1992) Pimeyden verkot (alkuperäisteos:Darkness Weaves). Kirjan kustantajana on oli WSOY (FAN sarjaa), ja aikaisemman kirjan (pimeyden verkot) takana oli listattu pian ilmestyviä(syksy92) kirjoja, joissa oli mainittu etsimäni "Pimeys aaltoilee", mutten ole löytänyt sitä mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Karl Edward Wagnerilta on suomennettu ainoastaan kaksi teosta:

Pimeyden verkot (alkuteos: Darkness weaves) WSOY 1992 sekä:

Kauhujen kirja 6 (kokoomateos, joka sisältää myös Wagnerin tekstiä, alkuteos Night visions 2), 1994

Kirjojen saatavuuden pääkaupunkiseudulla voit katsoa nettiosoitteesta:
http//www.libplussa.fi