Olen etsimässä nuottia Henry Purcellin säveltämään duettoon nimeltä Sound the Trumpet ja se ilmeisesti on teoksesta The Indian Queen. En kuitenkaan löytänyt…

Kysytty

Hei,
olen etsimässä nuottia Henry Purcellin säveltämään duettoon nimeltä Sound the Trumpet ja se ilmeisesti on teoksesta The Indian Queen. En kuitenkaan löytänyt sitä millään hakusanalla tiedonhaulla. Onko teillä nuottia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hakemalla nimekkeellä Sound the Trumpet oli tuloksena Henry Purcellin nuotti 20 favorite songs with pianoforte accompaniment. Ko. nuotti on lainattavissa Hämeenlinnan pääkirjaston musiikkiosaston varastosta.
Terv. Ulla Hämäläinen-Pelli