Otsikko
Olen etsimässä lainaksi Enterpress Oy:n kustaman Lasirakentajalehden vuosikertoja ja yksittäisiä lehtiä. Mistä saan ?

Kysytty

Olen etsimässä lainaksi Enterpress Oy:n kustaman Lasirakentajalehden vuosikertoja ja yksittäisiä lehtiä. Mistä saan ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen teknillisen korkeakoulun kirjastossa on sekä Lasirakentajalehti vuodesta 1991 alkaen että Lasirakentajan käsikirja (kustantaja Tampere Enterpress). Kirjastot eivät yleensä lainaa lehtiä kokoelmastaan. Kannattaa ottaa yhteyttä teknillisen korkeakoulun kirjastoon. Verkkosivut löytyvät osoitteesta http://www.tut.fi/library/ Sieltä löytyy yhteystietoja ja aukioloaikoja.