Otsikko
Olen aikoja päiviä sitten varannut CD-levyn La Revolución de Emiliano Zapata / La Revolución de Emiliano Zapata. Se on ollut kauan varausjärjestyksessä 1/1,…

Kysytty

Hei,

Olen aikoja päiviä sitten varannut CD-levyn La Revolución de Emiliano Zapata / La Revolución de Emiliano Zapata.
Se on ollut kauan varausjärjestyksessä 1/1, mutta edellisen asiakkaan palautuspäiväksi ilmoitetaan 20.3.2013.
Miksi varaus roikkuu kuukausikaupalla varauksissani, eikä sitä toimiteta lainattavaksi??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletteko tehnyt levyn varauksen Lohjan kirjaston kaukopalvelun kautta, vai oletteko varannut levyn suoraan Rikhardinkadun kirjastosta? Emme löytäneet kaukopalvelutilausta omista tiedoistamme. Teidän kannattaa ottaa suoraan yhteyttä Helsinkiin ja kysyä levyn tilannetta, koska me emme näe tarkkaa tilannetta tiedonhaun kautta.

Levyn eräpäivä on todellakin 20.3., joten se on mahdollisesti jäänyt edelliselle lainaajalle.

Ystävällisin tervein
Lohjan pääkirjasto
Aikuisten osaston tietopalvelu