Olen aikaisemmin voinut helpoisti varata kirjoja kotikoneeltani, mutta ilmeisesti internet-asetuksiini on tullut joku muutos (ilman, että itse olisin muuttanut…

Kysytty

Olen aikaisemmin voinut helpoisti varata kirjoja kotikoneeltani, mutta ilmeisesti internet-asetuksiini on tullut joku muutos (ilman, että itse olisin muuttanut) kokska en sivulta, jonka ylä- ja alareunassa on "Varaa"-nappulat, kummastakaan ei tapahdu mitää, vain jonkun ajan päästä dnserror-ilmoitus ja ilmoitus, että isäntää ei löydy.

Osaan kyllä käyttää järjestelmää, rastittaa ruudun ja klikata kirjan nimeä.

Minulla Windows XP Home ja IE 6.0.
muistan poistaa temp. internet-tiedostot aina istunnon jälkeen.

Joko asetuksissani on tapahtunut muutos tai järjestelmänne on siirtynyt käyttämään jotain sellaista protkollaa tms, joka ei koneelleni sovi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laitan ensiavuksi pari linkkiä HelMet-aineistohaun ohjeisiin.

Yleisimpiin teknisiin ongelmiin löytyy apua täältä:
http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#teknisia

Varausohjeet:
http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#varaaminen