Olen 63v pappa. Minulla on tietokoneessani Microsoft 365 Word. Jos tahdon tehdä muutoksia kirjoittamaani tekstiin, mutta pitää tallessa alkuperäisen, niin…

Kysytty

Olen 63v pappa. Minulla on tietokoneessani Microsoft 365 Word. Jos tahdon tehdä muutoksia kirjoittamaani tekstiin, mutta pitää tallessa alkuperäisen, niin ennen klikkasin tallenna, valitsin paikan jonne tallennan ja ok. Nyt kun klikkaan tallenna, niin tulee näkyviin vain sinisessä palkissa vaihtoehto "tallenna kopio". Mikä ihmeen kopio? Missä on kohta "tallenna tiedosto"? Microsoftin tukisivuilta en löytänyt tähän vastausta.

Vastaus

Vastattu

Microsoft 365 Word tallentaa automaattisesti tekemiäsi muutoksia koko ajan. Löydät aiemmat klikkaamalla ohjelman ylälaidasta tiedoston nimen kohdalla ja valitsemalla versiohistoria, jolloin alkuperäinen on päiväykseltään aikaisin. Mikäli tahdot tehdä toisen, erillisen tiedoston, on tuo vaihtoehto "tallenna kopio" oikea.