Otsikko
Olemme tällä hetkellä Israelissa mieheni kanssa. Kysymys: onko kirjastossa suomenkielisiä/suomalaisia sarjoja joita voisi katsoa ulkomailla netin välityksellä?…

Kysytty

Hei olemme tällä hetkellä Israelissa mieheni kanssa. Kysymys: onko kirjastossa suomenkielisiä/suomalaisia sarjoja joita voisi katsoa ulkomailla netin välityksellä? Vai vain dvd-levyinä joita voi noutaa paikan päältä?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kirjastoilla ei ole ainakaan vielä striimauspalvelua, jonka kautta voisi katsoa suomenkielisiä/suomalaisia sarjoja. Sen sijaan joidenkin kirjastojen asiakkaat voivat katsoa Kirjastokinon elokuvatarjontaa, johon kuuluu kotimaisiakin elokuvia, myös ulkomailla. Voit tarkistaa täältä, minkä kirjastojen asiakkaille kyseinen palvelu on tarjolla: https://www.kirjastokino.fi/fi/faq;jsessionid=DC436671A16D7294F50BAAD30…

Yle Areenassa on kotimaisia sarjoja, joita voi katsoa maksutta myös ulkomailla. Lisätietoa täällä: https://ohjeet.areena.yle.fi/hc/fi/articles/360014591554-Areenan-k%C3%A…