Ohjeissa neuvotaan kirjoittamaan pysäkin nimi, jos tekee varauksen kirjastoautoon. Olen valinnut listalta kohdan kirjastoauto Espoo, mutta mihin ihmeeseen…

Kysytty

Hei.
Ohjeissa neuvotaan kirjoittamaan pysäkin nimi, jos tekee varauksen kirjastoautoon. Olen valinnut listalta kohdan kirjastoauto Espoo, mutta mihin ihmeeseen minun pitäisi kirjoittaa pysäkin nim?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tehdessäsi varauksen Espoon kirjastoautolle HelMet-sivuilla,
sinun tulee kirjoittaa samalla varaussivulla olevaan laatikkoon haluamasi noutopysäkin nimi.
Pysäkkien nimet ja niillä pysähtyvien kirjastoautojen aikataulut löydät alla olevasta linkistä. Pääset tietoihin myös HelMet-sivuston etusivun kautta > HelMet kirjastot > Espoo > Kirjastojen yhteystiedot ja kotisivut > Kirjastoautot > Kirjastoautojen aikataulut. Pysäkit aakkosjärjestyksessä.
http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17362;37955;37956