Otsikko
Oheisen esittäjän kahteen kasettikokonaisuuteen haluaisin tutustua: Jazz forever, Harjula Jaakko, 2 x kasetti, v. 1992 ja v. 1988.

Kysytty

Oheisen esittäjän kahteen kasettikokonaisuuteen haluaisin tutustua: Jazz forever, Harjula Jaakko, 2 x kasetti, v. 1992 ja v. 1988.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nämä kasetit ovat ilmeisesti Harjulan omakustanteita, joista ei ole kappaleita eksynyt edes Kansalliskirjaston tai Jazz Pop Arkiston kokoelmiin. Käytännössä tällaiseen äänitteeseen käsiksi pääseminen on äärimmäisen hankalaa ja sattumanvaraista. Suomen äänitearkisto ei lainaa tallenteitaan, mutta ehkä kannattaa ottaa yhteyttä äänitearkiston puheenjohtaja Timo Wuoreen (tw@tiwuori.pp.fi, p. 040-5141315). (Heikki Poroila)