Oheinen dvd ei ole lainattavissa. Yritin varata sitä, se on tilassa 'käsittelyssä' Helsingin kaupunginkirjaston Rikhardinkadun kirjastossa: The future of…

Kysytty

Oheinen dvd ei ole lainattavissa. Yritin varata sitä, se on tilassa 'käsittelyssä' Helsingin kaupunginkirjaston Rikhardinkadun kirjastossa:
The future of humanity : conversations with Dr. David Bohm / J. Krishnamurti
Julkaisutiedot [S.l] : Krishnamurti Foundation Trust, [2009]
- Miten siitä voi olla olemassa varaus, kun se ei ole lainattavissa, eikä järjestelmä ottanut minun varaustani kuitenkaan vastaan??
- Voisiko sitä saada kaukolainaan jonkun muun kaupungin kirjastosta? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Krishnamutista kertova dvd on aivan uusi ja vastikään tulossa osastolle Rikhardinkadun kirjastoon.Varauksenteko pitäisi kyllä onnistua kuin aineisto on näkyvillä Helmetissä ja aineiston tiedot näkyvillä.