Nyt tulee kehuja! Anu Harkin askartelupaja oli tosi hyvä. nyt odottelen Anun pääsiäiskiertuetta kirjastoihin, se olisi tosi hyvä asia. Itse olin tiistaina…

Kysytty

Nyt tulee kehuja! Anu Harkin askartelupaja oli tosi hyvä. nyt odottelen Anun pääsiäiskiertuetta kirjastoihin, se olisi tosi hyvä asia. Itse olin tiistaina Suutarilassa askartelemassa ja oli aivan mahtavaa! :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos mukavasta palautteestanne! Välitän viestinne eteenpäin.