Otsikko
No mistä minä saan sivullisen tietoa Aidi Vallikista tutkielmaani? Koska en osaa viroa ja englantikin on hieman vaikeaa suomentaa..

Kysytty

No mistä minä saan sivullisen tietoa Aidi Vallikista tutkielmaani? Koska en osaa viroa ja englantikin on hieman vaikeaa suomentaa..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Virolaisen kirjailijan Aidi Vallikin nuortenkirjoista on suomennettu Ei mikään kiltti tyttö (2002) ja Pelkkää vedätystä (2004). Kirjailijasta ei valitettavasti juuri suomenkielistä tietoa löydy.