Otsikko
No heips!!Taas pyytelisin listaa kirjoista jotka käsittelevät brandia...suomenkieliset on kohta käyty jo läpi, joten mitäs niitä on englannin kielisiä???

Kysytty

No heips!!Taas pyytelisin listaa kirjoista jotka käsittelevät brandia...suomenkieliset on kohta käyty jo läpi, joten mitäs niitä on englannin kielisiä???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Brandeja käsittelevistä kirjoista voit löytää listan suoraan esim. Lahden kaupunginkirjaston aineistotietokannasta http://kirjasto.lahti.fi/riimi/zgate.dll?
Asiasanat, joilla hakemasi aineisto löytyy ovat:
tuotteet-- mielikuvat (voit yhdistää ja sanalla); tavaramerkit ; merkkitavara;( brandit, joka ei ole virallinen asiasana)
Voit rajata haun englanninkieliseen aineistoon valitsemalla kielivalikosta englannin kielen. Lahden kaupunginkirjaston kokoelmasta löytyy vain yksi englanninkielinen teos tästä aiheesta, joten kannattaa katsoa myös Lahden korkeakoulukirjaston Salpaus-tietokannasta http://kirjasto.lahti.fi/salpaus/riimi.dll?
Siinä toimivat samat asiasanat (paitsi brandit)
Jos haluat vielä laajemman haun, niin silloin voisit hakea Linda-tietokannasta, joka on korkeakoulujen ja yliopistojen kirjastojen yhteinen tietokanta. Linda-tietokantaa voit käyttää esim. Lahden kaupunginkirjaston internet-päätteiltä. Samat asiasanat toimivat myös siinä.
Lahden kaupunginkirjastossa voi hakea englanninkielisiä artikkeleita Ebsco-tietokannasta ja Lahden korkeakoulukirjastossa on käytössä myös muita englanninkielisiä tietokantoja.