Otsikko
Niiskuneiti kysyi Nipsulta, mikä on keltainen, nelijalkainen ja laulaa, mutta oikeaa vastausta ei kerrottu. Mikähän se mahtaa olla?

Kysytty

Niiskuneiti kysyi Nipsulta, mikä on keltainen, nelijalkainen ja laulaa, mutta oikeaa vastausta ei kerrottu. Mikähän se mahtaa olla?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytynyt enkä keksinyt vastausta. Olisikohan kyseessä ollut jokin tuossa muumikirjassa tai -jaksossa esiintynyt henkilö?

7 ääntä

Kommentit

Kysymys on Muumilaakson tarinoita -sarjan jaksosta "Niiskuneiti potee muistinmenetystä". Niiskuneiti menettää tilapäisesti muistinsa ja luulee olevansa prinsessa. Hän kysyy tuon arvoituksen Nipsulta, jota luulee kosijakseen.

Andy Griffith show esitti aikoinaan samantyylisen arvoituksen siinä vastaus oli kanarialintu pariskunta :D

Voisiko se olla laulava leijona?