Niin haluisin kysyä Lisa Banimin ikää, ja milloin elänyt... tämä oisi todella tärkeää.. teen tästä esitelmää ja millään en löydä vastausta näihin..

Kysytty

Niin haluisin kysyä Lisa Banimin ikää, ja milloin elänyt... tämä oisi todella tärkeää.. teen tästä esitelmää ja millään en löydä vastausta näihin..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjailija Lisa Banim on syntynyt vuonna 1960. Tieto on peräisin tietokannasta nimeltä OCLC WorldCat, joka on suuri maailmanlaajuinen bibliografinen tietokanta, https://www.worldcat.org/.