Otsikko
Nii että onko tulossa winx club vhs ja dvdeitä? :)

Kysytty

Moi! Nii että onko tulossa winx club vhs ja dvdeitä?
:)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Winx-klubia ei ole ainakaan vielä saatavana pääkaupunkiseudun kirjastoista. Tuleeko video(vhs tai dvd)myöhemmin kirjastoihin, riippuu siitä onko sillä lainausoikeus. Toisin sanoen videoilla täytyy olla lainausoikeus, että niitä voidaan kirjaston kokoelmiin hankkia.
Kirjastoissa on kyllä paljon videoita, jotka ovat myös pyörineet tv-sarjoina. On siis mahdollista, että Winx-klubikin joskus tulee kirjastoon. Kannattaa kysellä vaikka lähikirjastostasi myöhemmin syksyllä.