Nigella Lawsonin kirja " Syötävän hyvää ". Eikö siitä ole yhtään kappaletta lainattavaksi? Ja jos ei ole, miksi se on edes mainittu listalla?

Kysytty

Nigella Lawsonin kirja " Syötävän hyvää ". Eikö siitä ole yhtään kappaletta lainattavaksi? Ja jos ei ole, miksi se on edes mainittu listalla?

Vastaus

Vastattu

Helmet-tietokannassa on ollut kirjaa useampia kappaleita, mutta valitettavasti kirjat ovat kuluneet loppuun ja viimeiset on poistettu huonon kunnon vuoksi. Kirja on  jo 18 vuotta vanha. Nimekkeet, joiden viimeiset niteet on poistettu vuoden aikana, poistetaan Helmet-tietokannasta (= kirjaston luettelosta) aina seuraavan vuoden alussa.