Nauvon kirkon kirkkotarhassa on 1918 punaisten muistomerkki. Milloin tämä muistomerkki on pystytetty, keiden pystyttämä se on? Kuka on suunnittelija ja…

Kysytty

Nauvon kirkon kirkkotarhassa on 1918 punaisten muistomerkki. Milloin tämä muistomerkki on pystytetty, keiden pystyttämä se on? Kuka on suunnittelija ja muistomerkin tekijä? Mitä muuta tietoa muistomerkistä on saatavana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ole valitettavasti vielä löytäneet tietoja kyseisen muistomerkin historiasta.

Kysyimme asiasta Paraisten museosta sekä Työväenmuseo Werstaalata, joka ylläpitää listaa punaisten muistomerkeistä Suomessa. Kenties saamme vastauksen kesäkiireiden jälkeen.