Näkyykö lainaushistoriani Hämeenlinnan pääkirjastossa jos sen pyydän? Haluaisin nimet kirjoista joita lainasin keväällä 2010.

Kysytty

Hei,

Näkyykö lainaushistoriani Hämeenlinnan pääkirjastossa jos sen pyydän? Haluaisin nimet kirjoista joita lainasin keväällä 2010.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiakkaiden lainahistoria ei tallennu kirjastojärjestelmään. Jo lainsäädäntö estää sen. Tällä hetkellä vielä koekäytössä olevassa uudessa verkkokirjastossamme Arenassa asiakkaillamme on mahdollisuus tallentaa tietoja teoksista omaan hyllyyn. Sinne voit jatkossa koota vaikka oman lainahistoriasi. Saat toiminnon käyttöösi, kun kirjaudut palveluun. Ohjeet löytyvät Arenan sivuilta, verkkokirjasto Arena: http://hameenlinna.verkkokirjasto.fi/