Otsikko
Naispoliisi ja miespoliisi menivät kimppaan. Naispoliisin isä oli homoseksuaali, jolla maatila. Naispoliisilla 2 lasta. Miespoliisi erosi poliisista ja alkoi…

Kysytty

Naispoliisi ja miespoliisi menivät kimppaan. Naispoliisin isä oli homoseksuaali, jolla maatila. Naispoliisilla 2 lasta. Miespoliisi erosi poliisista ja alkoi rakennusmieheksi.Kirjasarjan kirjoittajaa mietimme.

Vastaus

Vastattu

Kyse voisi olla Johanna Tuomolan Noora Nurkka -sarjasta. Siinä ainakin Nooralla on suhde työkaveriinsa Marioon ja hän asuu isänsä ja tämän puolison kanssa hevostilalla. Sarjassa on ilmestynyt kuusi osaa:

1. Tummissa vesissä (2009)

2. Sieppaus (2010)

3. Petoksen anatomia (2011)

4. Minkä taakseen jättää (2012)

5. Murhaaja vierelläsi (2013)

6. Liekit yössä (2019)

Lisätietoja: https://www.johannatuomola.com/rikosromaanit