Hei,

Näin uutisen uudesta lasten kirjastokortista. Lapsillani on jo kirjastokortit mutta haluaisin uusia heille kortit, jotta he saisivat uuden kuosin korttiin. Onko tämä mahdollista kirjastossa? Maksaako uusi kortti jotain? Onko uusi kortti saatavilla jo kaikissa Helsingin kirjastoissa?

11.9.2018

Ekaluokkalaiset voivat ekaluokkalaiskampanjan yhteydessä syyskuussa halutessaan vaihtaa maksutta lasten korttiin, vaikka heille olisi jo aiemmin tehty aikuisten kortti. Muille alle 18-vuotiaille kortin vaihtajille maksu on käyttösäännöissä määritelty kaksi euroa ja 18 vuotta täyttäneille kolme euroa. Ensimmäiseksi kortiksi kaikki asiakkaat voivat jatkossa valita peruskortin tai lastenkortin.

Kortteja on lähetetty jo kaikkiin kirjastoihin, joten niitä on jo saatavissa.