Näin hiljattain TV:ssä insertin jossa kerrottiin kuinka kirjastossa voi itse digitalisoida vanhat VHS-elokuvat cd:lle. Etsin tätä palvelua Helsingin…

Kysytty

Näin hiljattain TV:ssä insertin jossa kerrottiin kuinka kirjastossa voi itse digitalisoida vanhat VHS-elokuvat cd:lle. Etsin tätä palvelua Helsingin kirjastojen verkkosivuilta kuitenkaan sitä löytämättä. Missä Helsingin kirjastoista kyseinen laite/ohjelma löytyy ja miten pääsen käyttämään sitä (onko ajanvarausta)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

VHS-kasetit voi siirtää DVD-levylle Lasipalatsissa sijaitsevassa Kohtaamispaikassa. Ajan voi varata etukäteen p. 09-31085900. Mukana pitäisi olla DVD-R -levy. Niitä voi myös ostaa paikan päältä 2€:n kappalehintaan.