Otsikko
Näin Helsinki-Info lehdessä artikkelin jossa oli tietoa että Myllypuron mediakirjastossa on palvelu jossa voi siirtää VHS- kaseteilta tiedot DVD-levylle. Olen…

Kysytty

Näin Helsinki-Info lehdessä artikkelin jossa oli tietoa että Myllypuron mediakirjastossa on palvelu jossa voi siirtää VHS- kaseteilta tiedot DVD-levylle. Olen todella kiinnostunut asiasta ja siksi tiedustelen täytyykö varata aikaa ko kasettien kopiointiin vai voiko vaan tulla kirjastoon vanhojen kasettien ja DVD-levyjen kanssa?
Olisin kiitollinen vastauksestanne mahd. pian.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

VHS-kasettien digitointiin täytyy varata aika etukäteen. Alla on linkki Myllypuron mediakirjaston yhteystietoihin.

VHS-kasettien digitointi on mahdollista myös Pasilan kirjastossa. Toisesta linkistä löydät yhteystiedot Pasilan kirjaston lehtiosastolle, jonka yhteydessä digitointipiste sijaitsee.

http://www.lib.hel.fi/Page/96b70ce8-753e-4713-8ed9-18100cc94bb2.aspx
http://www.lib.hel.fi/fi-FI/pasila/tietokoneet/

0 ääntä

Kommentit

Finding this post has aneerswd my prayers