Myöhästymismuistutus sähköpostilla ei jostain syystä toimi? En löytänyt kohtaa mistä olisin saanut varmistettua onko palvelu päällä. t:-Mika-

Kysytty

Hei

Myöhästymismuistutus sähköpostilla ei jostain syystä toimi? En löytänyt kohtaa mistä olisin saanut varmistettua onko palvelu päällä.

t:-Mika-

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voi olla, että myöhästymismuistus ohjautuu virheellisesti sinun sähköpostisi roskapostikansioon. Kirjaston kotisivuilla on maininta tästä: http://kirjasto.vaasa.fi/306362/fi/news/tarkista-ohjautuvatko-kirjaston….

On myös mahdollista, että postilaatikko on täynnä eikä siksi ota vastaan kirjaston lähettämää viestiä. Silloin viesti tulee bumerangina takaisin ja asiakkaan tietoihin laitetaan viesti: sähköpostiosoite on virheellinen.

Sähköpostin oikeellisuuden/toimivuuden saa tarkastettua luomalla omat käyttäjätunnukset kirjaston kotivuilla ja päivittämällä sähköpostiosoitteen omilla sivuillaan tai käymällä lähimmässä Vaasan kaupunginkirjaston toimipisteessä.