Otsikko
Muutin Myyrmäestä Jätkäsaareen eilen. Vajaa viikko sitten kävin vaihtamassa kaikkien varaamieni aineistojen toimituspaikaksi Myyrmäen kirjaston sijaan…

Kysytty

Muutin Myyrmäestä Jätkäsaareen eilen. Vajaa viikko sitten kävin vaihtamassa kaikkien varaamieni aineistojen toimituspaikaksi Myyrmäen kirjaston sijaan Jätkäsaaren kirjaston, mutta toimituspaikan vaihto ei ollut näköjään onnistunut. Vaan nyt yksi lehti on toimitettu Myyrmäkeen ja kolme lehteä on matkalla sinne. Niitä ei varmaan enää saa jatkosiirrettyä sieltä Jätkäsaareen?

Eli jätänkö vaan noutamatta nuo aineistot Myyrmäen kirjastosta, ja teen noista neljästä aineistosta uudet varaukset Jätkäsaaren kirjastoon? Vai onko olemassa parempia tapoja?

Vastaus

Vastattu

Suosittelen, että soitat Myyrmäen kirjastoon sitä mukaa, kun lehdet ovat sieltä noudettavissa ja pyydät, että he lähettävät sinua odottavan aineiston Jätkäsaareen.