Otsikko
Muutamia vuosia sitten tuli ohjelma naisesta jonka mielenterveys oli järkkynyt. Hän odotti olematonta sulhasta ja oli itse muuttanut autiotaloon. Söi omenoita,…

Kysytty

Muutamia vuosia sitten tuli ohjelma naisesta jonka mielenterveys oli järkkynyt. Hän odotti olematonta sulhasta ja oli itse muuttanut autiotaloon. Söi omenoita, kirjoitti sulhasestaan, jota ei ollut ja kuoli lopulta nälkään talossa. Mikä oli tämä näytelty dokumentti?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Jedd ja Todd Widerin dokumentti Luoja ties missä minä olen (God Knows Where I Am, 2016)?

Dokumentti kertoo Linda Bishopin tarinan. Bishop löydettiin menehtyneenä autiotalosta New Hampshiressa, vieressään päiväkirja. Bishop kärsi vakavista mielenterveyden ongelmista ja selviytyi talven ajan autiotalossa omenoita syöden ja sadevettä juoden. Päiväkirjaansa Bishop kirjoitti ainakin piilottelustaan autiotalossa sekä kuvittelemastaan aviomiehestä.

Dokumentti esitettiin Ylellä alkuvuodesta 2018.

https://en.wikipedia.org/wiki/God_Knows_Where_I_Am