Muutama vuosi sitten näin ja kuulin accapellana lauletun joululaulun, joka oli humoristinen (nykypäivän elämää sotkettuna joulunsanomaan). Siitä tehdyssä…

Kysytty

Muutama vuosi sitten näin ja kuulin accapellana lauletun joululaulun, joka oli humoristinen (nykypäivän elämää sotkettuna joulunsanomaan). Siitä tehdyssä videossa nuoret aikuiset lauloivat muistaakseni äänitysstudiossa, tanssahtelivat ja taisipa joku kutoa sukkaakin siinä. Olivat mielestäni matkalla "Beetlehemmiin" tai jonnekin muualle; jouluiseen paikkaan joka tapauksessa. Tarttuva melodia, mutta yhtään en kuitenkaan muista sanoja - valitettavasti.

Vastaus

Vastattu

Hei, kyseessä on Lauluyhtye Punttisukki, laulun nimi on Matkalla Jeesusta tapaamaan. YouTubesta löytyy.