Musiikki: Löytyykö jostain paula Koivuniemen esittämänä kappaletta tahdon simbsillaa tai simbsillaa en ole varma tuosta simbsilla sanasta? Entä löytyykö joku…

Kysytty

Musiikki:
Löytyykö jostain paula Koivuniemen esittämänä kappaletta tahdon simbsillaa tai simbsillaa en ole varma tuosta simbsilla sanasta?
Entä löytyykö joku laulu jossa olisi Härmän jätkät tai Härmän mimmit?
Löytyykö Jukka Kuoppamäeltä levytys kappaleesta Dixicoat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Paula Koivuniemen esittämänä ei löydy ainakaan Suomalaisen musiikin hakemistosta 1901-1979 http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/html/index.htm , eikä plussa tietokannasta.

Kuoppamäen Dixi-coat on julkaistu singlenä vuonna 1972 (Dixi Coat JKC 501). Sen tiedot löytyvät YLEn Suomalaisen musiikin hakemistosta 1901-1979.

Hesari 4. heinäkuuta 1999: Juha Watt Vainion Suuret suomalaiset Seiväsmatkat on klassikko, jossa ovat kaikki Suomi-kliseen perusainekset: alkoholi, suoraviivaisuus, reiluus, toveruus ja mutkaton junttius. Syntyi käsite Härmän jätkät. Härmän jätkät saapuu tänne maasta mämmin, ruoka outoa on muusi liian lämmin.