Otsikko
Mun pitäs tehdä kouluesitelmä purukumista, opettaja sanoo että kaikki olennainen kannattaisi kertoa, itse yritän netistä etsiä teitoa, mutta en luota täysin…

Kysytty

Moi! Mun pitäs tehdä kouluesitelmä purukumista, opettaja sanoo että kaikki olennainen kannattaisi kertoa, itse yritän netistä etsiä teitoa, mutta en luota täysin sosiaaliseen mediaan niin voisitteko kertoa minulle purkasta olennaisia asioita, kiitos :)

Vastaus

Vastattu

Purukumista löytyy tietoa esimerkiksi näistä kirjoista:

Dan Höjer: Pusu, purkka ja puucee: kaikella on historia (Otava 1995)
Vuokko Hurme: Karkkikirja: makeaa tietoa herkkusuille (WSOY 2019)
Jukka Vesterinen: Purukumikirja (Johnny Kniga 2005)

Myös Wikipediasta onn purukumia käsittelevä artikkeli.