Otsikko
Mulla on pieni muna, mutta isot pallit - onko se hienoa ?

Kysytty

Mulla on pieni muna, mutta isot pallit - onko se hienoa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos oletamme, että kysyjä tarkoittaa perinteiseen tyyliin "munalla" penistä ja "palleilla" kiveksiä, voisi ajatella, että sukuelinten kokoa arvostavassa ja korostavassa kulttuurissa olisi ehkä "hienoa", jos edes kivekset ovat isokokoiset. Toisaalta jossain toisessa kulttuuripiirissä saatettaisiin arvostaa osien koon tasasuhtaisuutta, jolloin peniksen suhteen isot kivekset eivät sitten niin "hieno" asia enää olisikaan. Sekin on mahdollista, että monen ihmisen mielestä kivesten koolla ei ole mitään merkitystä verrattuna siihen, millaisia siittiöitä niissä valmistuu. Ainoa varma asia on, että tolkuttoman isojen kivesten kanssa on hankala elää.

Heikki Poroila

11 ääntä

Kommentit

Hilariöösiä!! ??Pitäisikö - onko sobeliasta - tätä oikeasti kommentoida, Heikki-ystäväni, kolleegani?