Otsikko
Muistelen kirjaa jonka olen lukenut nuorena. Kirjassa poika lyö vetoa siskonsa kanssa siitä että löytää tyttöystävän. Tarina päättyy siihen kun poika…

Kysytty

Hei! Muistelen kirjaa jonka olen lukenut nuorena. Kirjassa poika lyö vetoa siskonsa kanssa siitä että löytää tyttöystävän. Tarina päättyy siihen kun poika lyöttäytyy yhteen naapurin tytön kanssa ja siskon mielestä naapuria ei lasketa. Ei löydy, tai ehkä en osaa käyttää oikeita hakusanoja.

Vastaus

Vastattu

Kuvaus sopii Jukka Parkkisen kirjaan Kalle-Yrjänän kaksitoista yritystä (2002). Kirjasammosta voi hakea vapaatekstihaulla https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au8e60ca88-b9b2-429b-90ba-7… .