Muistelen, että The Ventures yhtyeen instrumentaalikappale "Walk don't run" oli aikanaan Radio Suomen urheiluradion tunnuskappaleena. Pitääkö tämä paikkaansa…

Kysytty

Muistelen, että The Ventures yhtyeen instrumentaalikappale "Walk don't run" oli aikanaan Radio Suomen urheiluradion tunnuskappaleena. Pitääkö tämä paikkaansa ja minä vuosina kappaletta käytetttiin tunnarina?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä Ylen Tietopalvelun vastaus: Radion urheilutoimituksesta kerrottiin, että tuo tunnus on soinut heillä 1980-luvulla. Se jäi pois 1990-luvun alussa, kun siirryttiin 5 minuuttisiin lähetyksiin. Tarkkoja vuosia ei toimituksessa muistettu.

2 ääntä

Kommentit

Kyllä soi ja taisi olla nimenomaan Venturesin 1964-vuoden versio tuosta.