Muistan nuoruudestani runon, jossa oli kohta: hänen napansa on kirkkaansisninen järvi, tuhannesta kilosta ruusun terälehtiä tulee kilo ruusuvettä... Onko runo…

Kysytty

Muistan nuoruudestani runon, jossa oli kohta: hänen napansa on kirkkaansisninen järvi, tuhannesta kilosta ruusun terälehtiä tulee kilo ruusuvettä...
Onko runo Kari Aronpuron vai ehkä Väinö Kirstinän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Väinö Kirstinän kokoelmasta Pitkän tähtäyksen LSD-suunnitelma,Tammi 1967. Runo on moniosainen, jonka yhtenä osana on mainitsemasi kohta.