Otsikko
Muistan lapsuudestani (90-luvulla) laulunpätkän, mutta kukaan läheisistäni ei muista sitä, eikä googlekaan anna mitään tietoa. Voisiko täältä löytyä lähdettä…

Kysytty

Muistan lapsuudestani (90-luvulla) laulunpätkän, mutta kukaan läheisistäni ei muista sitä, eikä googlekaan anna mitään tietoa. Voisiko täältä löytyä lähdettä tälle absurdin kuuloiselle kappaleelle:
”Tee mun sukkahousut huolella,
ompele ne rakkaudella
Kun saan oman kolmipyöräisen
sulle aina vilkutan hei hei”

Kyseessä saattaa olla mikä tahansa kipale mainosbiisistä vitsirallatukseen, mutta oikea tuotanto on kyseessä ja muistan kuulleeni sen useaan otteeseen.

Vastaus

Vastattu

Kollegani tunnisti laulun. Kyse on satakuntalaisen gospelbändi Habakukin laulusta Potkuhousut. Löydät laulun kokonaiset sanat, kun kirjoitat Googleen sanat Habakuk Potkuhousut.