Montako osaa tulee noomi hebertin lena ollmarkin ja asa ekströmmin sarjasta revontuli talli minulla on osat 1ja 2

Kysytty

montako osaa tulee noomi hebertin lena ollmarkin ja asa ekströmmin sarjasta revontuli talli minulla on osat 1ja 2

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Noomi Hebertin Revontulitalli -sarjaa on suomeksi ilmestynyt neljä osaa:
1. Liekkien lahja
2. Jäiden salaisuus
3. Tuulen tie
4. Kiven voima

Ruotsiksi on ilmestynyt vielä osat 5 (Mörkrets längtan) ja 6 (Ljusets hunger), mutta näitä ei ainakaan vielä ole suomennettu.

10 ääntä

Kommentit

Ja 2 viimeistä ei suomennatakkaan, olen kysynyt ja vastaus saatu

Miksi niitä ei suomenneta? Oon oottanu niiden suomennosta ainaki vuoden...