Otsikko
Montako kirjaa,CD levyä tai elokuvaa saa olla lainassa? Kerran äiti sano et 40 kiraa,CD levyä tai elokuvaa saa olla lainas! Mul ei kul oo ikinä ollu 40 kirjaa…

Kysytty

Montako kirjaa,CD levyä tai elokuvaa saa olla lainassa? Kerran äiti sano et 40 kiraa,CD levyä tai elokuvaa saa olla lainas!
Mul ei kul oo ikinä ollu 40 kirjaa lainassa!! En oo niin ahne!! Tai no!!
Kysyn sen takia koska en tiedä enkä oo tullu ajattelleekskaa tai no sithän joku tyyppi vois lainata koko kirjaston jos ei ois rajaa eikä muille jäis mitää!! Ei kukaa kyl oo niin tyhmä sellasee hommaa!!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen käyttösääntöjen mukaan sinulla voi olla lainassa samanaikaisesti korkeintaan 40 lainaa. Tästä määrästä voi olla enintään 5 konsolipeliä, 5 Blu-ray -levyä ja 5 DVD-levyä. CD-levyjen lainamäärää ei ole rajoitettu eli niitä voit lainata vaikka kokonaislainamäärän verran eli 40 kpl.

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k