Montako englannin kielistä kirjaa löytyy Suomesta sarjasta Sweet Valley High? Maksaako HelMet-kirjastosta lainaaminen?

Kysytty

Montako englannin kielistä kirjaa löytyy Suomesta sarjasta Sweet Valley High? Maksaako HelMet-kirjastosta lainaaminen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomesta löytyvät englanninkieliset Sweet Valley High -sarjan kirjat voit katsoa Frankista http://monihaku.kirjastot.fi/fi . Muutama esimerkki Frank -tietokannasta löytyneistä, Jyväskylän kaupunginkirjaston nuortenosastolla on
Cover girls,The Verdict,"R" for revenge,Elizabeth's rival

Oulun kaupunginkirjastossa kaukolainamaksu toisesta maakuntakirjastosta on euron.