Otsikko
Monta lainausta on tehty koko Suomessa Läpi Helvetin Marko Jantusen tarina. Kirjoittaja Marko Lempinen?

Kysytty

Monta lainausta on tehty koko Suomessa Läpi Helvetin Marko Jantusen tarina. Kirjoittaja Marko Lempinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koko Suomen osalta kyseisen teoksen lainaushistoriaa ei ole valitettavasti mahdollista selvittää, sillä eri kirjastojen lainaushistoriatiedot eivät ole julkisia. Lastukirjastoissa (Lahti + Seutu) Läpi Helvetin : Marko Jantusen tarinaa on lainattu yhteensä 918 kertaa.