Monelta Seinäjoen pääkirjaston kahvila aukeaa?

Kysytty

Monelta Seinäjoen pääkirjaston kahvila aukeaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkirjaston kahvila on auki kirjaston aukioloaikoina, mutta sunnuntaiaamuisin kahvila aukeaa vasta klo 10 ja maanantaisin menee kiinni jo klo 19. Kahvilanpitäjänä on Kaks´kättä työpaja.
https://kirjasto.seinajoki.fi/asiointi/kahvila/

Tässä vielä pääkirjaston aukioloajat:
ma 9–20 (itsepalvelu klo 9–10)
ti–pe 9–19 (itsepalvelu klo 9–10)
la 9–15 (itsepalvelu klo 9–10)
su 9–15 (itsepalvelu)
arkipyhien aattoina 9–16 (itsepalvelu klo 9–10)

0 ääntä

Kommentit

Tässäpä tavoite muiden kaupunkien kirjastoille: kahvila, jossa pitkät aukioloajat. Seinäjoella se vieläpä sijaitsee lehtisalin vieressä: saa lukea ja herkutella samalla kertaa.