Moikka, voiko Lahdesta lainattuja kirjoja palauttaa Hollolaan ja päinvastion ?

Kysytty

Moikka,

voiko Lahdesta lainattuja kirjoja palauttaa Hollolaan ja päinvastion ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä, Lahdesta lainatut kirjat voi palauttaa Hollolaan, samoin Hollolasta lainatut kirjat voi palautta Lahteen.

Hollolan pääkirjastossa on supistetut palvelut heinäkuussa, mutta ilmeisesti palauttaminen onnistuu myös ilman omatoimikirjastosopimusta kirjastokahvilan aukioloaikoina.

Ohessa kopio Hollolan kirjaston sivuilta:

"Hollolan ja Kärkölän kirjastopisteiden aukioloajat heinäkuussa:

Hollolan ja Kärkölän kirjaston pisteet ovat vaihtelevasti avoinna heinäkuussa.

Hollolan pääkirjaston henkilökunta on lomalla 3.7. - 30.7. Kirjastokahvila on heinäkuussa avoinna maanantaista perjantaihin kello 10.00 - 17.00, joten sisäänpääsy kirjastoon ja omatoiminen asiointi onnistuu kahvilan ollessa avoinna ilman omatoimikirjastosopimustakin.

Lahden pääkirjastossa on kesäaukioloaika 31.8. asti
eli olemme auki ma - pe 10-19 (itsepalveluaika 8-10),
lauantaiaukiolo 10-16.
1.9. alkaen 10-20 (+ itsepalveluaika 8-10)
ja lisäksi olemme viikonloppuisin avoinna
lauantaisin ja sunnuntaisin 10-16.