Otsikko
Moikka. Tiedättekö milloin Anna-Leena Härkösen uusin kirja tulee lainattavaksi, Onnen tunti on kirjan nimi?

Kysytty

Moikka. Tiedättekö milloin Anna-Leena Härkösen uusin kirja tulee lainattavaksi, Onnen tunti on kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkkaa ajankohtaa on valitettavasti mahdotonta sanoa. Osa tilatuista kirjoista on kuitenkin näköjään jo saapunut kirjaston luettelointiosastolle käsiteltäviksi, joten luultavasti niitä alkaa tulla kirjastoihin varsin pian, ehkä muutamien päivien (enintään muutamien viikkojen) kuluttua. Tilannetta kannattaa tarkkailla HelMet-verkkokirjaston kautta; varauksen voi tehdä heti, kun vähintään yksi kirja on tullut johonkin kirjastoon.