Moikka Olen lainannut työpaikan pikkujouluihin karaoke laitteet Koivukylän kirjastosta. Saako niitä vieläkin lainattua 23.9.2022 miten varaus tehdään…

Kysytty

Moikka
Olen lainannut työpaikan pikkujouluihin karaoke laitteet Koivukylän kirjastosta. Saako niitä vieläkin lainattua 23.9.2022 miten varaus tehdään.
Terveisin Bettiina

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti Koivukylän kirjastossa ei ole enää lainattavia karaokelaitteita eikä Helmet-haun mukaan muistakaan Helmet-kirjastoista voi lainata karaokelaitteita kotiin. Tikkurilan kirjaston musiikkiosastolla sen sijaan on karaokehuone, jossa voi laulaa karaokea paikan päällä.