Otsikko
Moikka! Luin joskus kirjan, jossa kerrottiin tyttökirjoista ja niiden kirjailijoista. Kirjailija oli muistaakseni joku Sara. Kirjassa oli mainittu ainakin…

Kysytty

Moikka! Luin joskus kirjan, jossa kerrottiin tyttökirjoista ja niiden kirjailijoista. Kirjailija oli muistaakseni joku Sara. Kirjassa oli mainittu ainakin Pikku naisia kirjat jne, onko tietoa mikö kirja voisi olla?

Vastaus

Vastattu

Kirja on Sara Kokkosen Kapina ja kaipuu: kultaiset tyttökirjaklassikot. (Avain 2015)