Otsikko
Moikka! Egotripin Helsinki Hollola levyn sisäkannessa lukee, että kannen kuvassa on Sergei Mütlich. Kuka hän on?

Kysytty

Moikka!

Egotripin Helsinki Hollola levyn sisäkannessa lukee, että kannen kuvassa on Sergei Mütlich. Kuka hän on?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on graafikko Klaus Suhosen luoma hahmo. Nimi on väännös saksasta sehr gemütlich = Erittäin mukava.

Tällaisen vastauksen saimme Egotripin Knipiltä.